2 september 2025

Wij informeren u graag dat Boshuis Thuis in Water! (BBWC B.V.) zich officieel heeft aangesloten bij Aquacombi B.V., onderdeel van Culligan. Deze strategische stap onderstreept onze toewijding om u te blijven voorzien van dezelfde hoogwaardige producten, betrouwbare service en klantgerichte ondersteuning die u van ons gewend bent.

Boshuis en Culligan delen dezelfde kernwaarden: een diepgaande kennis van water, een passie voor innovatie en een sterke focus op klanttevredenheid. Dankzij deze samenwerking versterken wij onze mogelijkheden om te groeien en te vernieuwen zonder in te leveren op de persoonlijke en familiaire benadering die Boshuis kenmerkt.

Culligan is wereldwijd toonaangevend op het gebied van waterbehandelingsoplossingen. Het bedrijf is actief in meer dan 90 landen en wordt vertrouwd door meer dan 140 miljoen gebruikers wereldwijd. Onderdeel worden van dit netwerk stelt ons in staat om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn met innovatieve producten en een nog stabielere service.

Lees hieronder de meest gestelde vragen:

Algemene vragen

Waarom is het bedrijf verkocht?

Ton en Anneke Boshuis hebben besloten met pensioen te gaan. Om zowel de organisatie als de klanten een goede toekomst te bieden, hebben zij met zorg besloten het bedrijf te verkopen aan een strategische partner.

Waarom worden jullie overgenomen door Aquacombi onderdeel van Culligan?

De overname is een strategische stap om u te blijven voorzien van dezelfde hoogwaardige producten, betrouwbare service en klantgerichte ondersteuning die u van ons gewend bent.

Culligan is wereldwijd toonaangevend op het gebied van waterbehandelings-oplossingen. Het bedrijf is actief in meer dan 90 landen en wordt vertrouwd door meer dan 140 miljoen gebruikers wereldwijd. Onderdeel worden van dit netwerk stelt ons in staat om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn met innovatieve producten en een nog stabielere service.

Wat betekent deze overname voor mij als klant?
Voorlopig verandert er niets. U kunt rekenen op dezelfde service, producten en contactpersonen. In de toekomst verwachten we u zelfs meer voordelen te kunnen bieden.
 

Producten en diensten

Blijven jullie dezelfde producten of diensten aanbieden?
Ja, u kunt rekenen op de service en producten zoals u van ons gewend bent. 

Verandert de kwaliteit of prijs van wat ik nu afneem?
Nee, voorlopig verandert er niets in de prijs en kwaliteit. Beide organisaties kenmerken zich om hun goede kwaliteit en service.

Worden bestaande contracten of afspraken gerespecteerd?
Uiteraard, bestaande overeenkomsten en voorwaarden blijven ongewijzigd. Als er iets in de toekomst veranderd dan zullen wij u op de hoogte brengen.

Facturatie en betalingen

Verandert het rekeningnummer of de facturatieprocedure?
Nee, de facturatie blijft hetzelfde. Als iets in de toekomst wijzigt wordt u hier tijdig van op de hoogte gebracht.
 

Veranderen mijn huidige betalingsvoorwaarden?
Nee, bestaande voorwaarden blijven ongewijzigd. Alles blijft geldig zoals eerder afgesproken.
 

Overig

Wat gebeurt er met mijn klantgegevens?

Zoals altijd blijven we zorgvuldig omgaan met klantgegevens binnen de geldende privacywetgeving en ons privacy statement De klantgegevens blijven veilig en worden alleen gebruikt voor onze dienstverlening.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mogelijke veranderingen/ontwikkelingen?

Wij zullen u zorgvuldig op de hoogte houden van eventuele veranderingen/ ontwikkelingen. Dit zal gecommuniceerd worden via een nieuwsbrief die per e-mail zal worden verstuurd, dan wel een nieuwsbericht op onze website.

Waar kan ik terecht met vragen of klachten?
U kunt zoals u gewend bent contact met ons opnemen. Wij zijn bereikbaar via 0345-631206 of info@boshuis.nl. Als er iets in de toekomst veranderd dan zullen wij u op de hoogte brengen.