Onderhoud
Healthy Water Filter

Profiteer van extra voordeel met het serviceabonnement. Onze vakkundige servicemonteurs zorgen ieder jaar voor de kwaliteit van uw Healthy Water Filter. Geniet van jarenlang zorgeloos topkwaliteit drinkwater.

Moet mijn Healthy Water Filter vervangen worden?

Ja, na een jaar is het binnenfilter verzadigd en moet het vervangen worden. U kunt dit binnenfilter eenvoudig zelf vervangen. U kunt deze bestellen op onze webshop.

Kan Boshuis mijn Healthy Water Filter komen vervangen?
Boshuis geeft u de mogelijkheid om een serviceabonnement af te sluiten bij uw Healthy Water Filter. Wij horen regelmatig dat het verplicht is om een serviceabonnement af te sluiten, maar dat is een misverstand, omdat u het filter zelf eenvoudig kunt vervangen.

Als u kiest voor een serviceabonnement, heeft u recht op 20 jaar all-in garantie. Bij dit serviceabonnement betaalt u een vast bedrag per jaar (u begint met betalen nadat het Healthy Water Filter 1 jaar staat). U betaalt daarnaast gedurende deze 20 jaar geen voorrijkosten, arbeidsloon of materiaalkosten als de monteur tussen de servicebeurten door bij u aankomt, wanneer u twijfelt over de werking. Het binnenfilter zal altijd na een jaar vervangen moeten worden, omdat het verzadigd is.

Krijg ik korting als er nog een serviceabonnement bij Boshuis loopt?

Wij zullen het bezoek voor het Healthy Water Filter dan combineren met het bezoek voor het andere product van ons. U betaalt dan uiteraard maar 1 keer voor de voorrijkosten, materiaalkosten en ook geen arbeidsloon. U betaalt alleen voor het binnenfilter en de monteur zal deze voor u vervangen.